A United Airways lesz az első aki megtapasztalhatja a Boeing gyár és az Aviation Partners Boeing által kifejlesztet új kétszárnyú Split Scimitar Winglet. Ez az új winglet design jelentős aerodinamikai javulást hoz. A Winglet azt a célt szolgálja hogy csökkentse a légellenállást a szárnynál, amely segíti a repülőgépet hogy kevesebb üzemanyagot égessen el. Eredetileg a Boeing gyár az új 737 Max gépéhez fejlesztette ki ezt az új takarékos eszközt. Ugyanakkor a már legyártott NG-típusokra is felszerelhető lesz. A gyár számításai szerint az új Wingletnek köszönhetően egy 737-800-as, körülbelül 45000 gallon kerozint
fog megtakarítani és ez 476 tonnával kevesebb szén dioxid kibocsátását
is eredményezi gépenként egy évre vetítve.
És ha mindez még nem lenne elég a repülőgép az üzemanyagtakarékosság miatt további 120 km-el távolabb repülhet, vagy 2500 fonttal - azaz több mint egy tonnányival
több súlyt szállíthat el a kívánt célállomásra.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése